·˙·ღ٠●*حریـــم •☆• نستــرن*●ღ•·˙·

·˙·ღ٠●*حریـــم •☆• نستــرن*●ღ•·˙·
این صفحه ها را با رنگ دل خط خطی می کنم...
نويسنده و مدیر
 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ
پیـوندهــای حـریــم مــن

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ·˙·ღ٠●*نسیــم *•☆•* نستــرن*●ღ•·





 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ


      گفتم خدایا!
     سؤالى دارم!!!

            بپـــرس

    پرسیدم : چرا وقتى شادم همه با من میخندند ولى وقتى ناراحتم کسى با من نمى گرید؟


شادى ها را براى جمع کردن دوست آفریده ام ولى غم را براى انتخاب بهترین دوست




نظرات شما عزیزان:

...
ساعت20:55---11 آذر 1391
mamnoon azinke be weblogam sar mizani esme nastaran to commentaye webam shode vasam ye delgarmi
shad bashi


شـیـ♥احسان♥ـطون
ساعت21:11---10 آذر 1391
تصویرو دیدم یاد مایکل جردن افتادم...آخر بسکتبالیسته ها

ژیلا
ساعت16:44---10 آذر 1391
اینم که دم از عاشقی زد دشنه ی
خیانتش رگم رو زد
اون رگه عشقمو زد
همون رگه احساس من
رگی که با اون زده ام
اونم با این خیانتش
عمرمو زد
زد که منم
زانوم شکست
پهلوبم شکست
.
.
.
غصه ی دروغ یاورم عشقم را شکست
توانم را شکست








حالا دیگه فقط سکوت می خوام



بنده خاكي
ساعت11:40---10 آذر 1391

بیراهه هم برای خودش راهیست
وقتی من را به تو برساند
می شود بی طاقت و حوصله چه زود
در ادامه ی راهی که به تو ختم نمی شود


بنده خاكي
ساعت11:37---10 آذر 1391
سلام نسترن جونم...

يه دنيا ممنونم از اينكه وقت ميزاري براي وب من و

بهم نظر ميدي...منت ميزاري سر من دوست خوبم...

ممممممممممممممنون پاسخ: خواهش میکنم وب خوبی داری واسه همین همیشه میام و بهت سر میزنم...


سپتا
ساعت16:07---9 آذر 1391
salam fekr konam mano faramosh kardi

محدثه
ساعت13:24---9 آذر 1391
دلم شکسته ...
ولی هنوز میتونم با خرده هاش بنویسم...
با معرفت ها رو دوست دارم!!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 8 آذر 1391برچسب:سوال, خدا, شاد, ناراحت, ] [ 20:47 ] [ نستــرن ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره : حریـــم•☆•نستــرن

من . نسترن . در ابتدای این راه های دراز . مانده ام . همرنگ سایه ها و تنهایی . شده ام . اما برای تو می نویسم . خودم را همین طور که هستم دوست دارم .
 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 668
بازدید کل : 183486
تعداد مطالب : 63
تعداد نظرات : 686
تعداد آنلاین : 1

 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ